Torvijäkälämaailma
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Torvijäkälämaailma

Taiteellisuus ja inspiraatio ovat hämäränjänniä asioita.
 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 77 Uljasta laulua -projekti

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Suoviitta
Ylishamaani
Suoviitta


Viestien lukumäärä : 101
Join date : 10.04.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Talo metsän varjossa

77 Uljasta laulua -projekti Empty
ViestiAihe: 77 Uljasta laulua -projekti   77 Uljasta laulua -projekti Icon_minitimePe Huhti 17, 2009 2:47 am

Mikä 77 Uljasta laulua?
77 Uljasta laulua on keksimäni taideprojekti, jossa valitsen seitsemän teemaa joihin valitsen kuhunkin 11 eri laulua. Kaikki valitsemani laulut ovat minulle itselleni jotenkin tärkeitä tai muuten hyviä mielestäni. Jokaisesta laulusta teen yhden kuvan. Tämä ei ole mikään 100 theme challenge, vaan oma henkilökohtainen projektini.

24. Black Night

Osa kaksneljä? Tämähän on ensimmäinen!
Eikä ole. Teen nämä randomijärjestyksessä. Tämä on teemaa numero kolme (Vuorokausi).

Informaatiota tästä osasta...

Tein tämän oikeastaan ilman minkäänlaista suunnitelmaa, harjoitellakseni viivapiirrosta, turkkia ja taustaa. Kumma kyllä olen ihan tyytyväinen tähän. Tein tätä kaksi-kolme tuntia tai vähän enemmän tai vähemmän, en oikein tiedä koska tein tämän usean päivän aikana eikä se aika nyt niin tärkeä juttunen ole.

Hukan anatomia ei ole mitä parhain ja salamat näyttävät aika omituisilta, mutta minua se ei sinällään haittaa. Kuitenkin, tämä oli ensimmäinen kerta kun väännän salamoita. Turkitus ei ole parasta laatuani, mutta se kelpaa, plus se tosiasia, että pidän silmästä. Olen tosi huono kallioiden piirtämisessä, mutta tässä ne onnistuivat ihan hyvin, mihin olen oikein tyytyväinen. Tämä on kuitenkin harjoitustyö, yhtä suurta harjoitelmaa vain. Oppiminen on kivaa ja tämän tekeminen oli ihkuapihkua.

Sitten pieni salaisuus: Olin aluksi laiska taustan kanssa ja päätin tehdä sinne vaan pilviä oC+:n pilvityökalulla, mutta sitten ajattelin että se olisi tylsää ja tein vähän kallioita. Se näytti edelleen tylsältä, joten lisäsin salamat. Olisin voinut lisätä vielä sateen, mutta oli jo niin myöhä etten jaksanut. Sitten seuraavaan kuvaan.


Entäs laulu? No, se oli Deep Purplen Black Night, ensimmäinen Deep Purolen kipale jonka olen koskaan kuullut. Me likes it.

Black night is not right
I don't feel so bright
I don't care to sit tight

Maybe I'll find on the way down the line
That I'm free, free to be me
Black night is a long way from home

I don't need a dark tree
I don't want a rough sea
I can't feel, I can't see

Maybe I'll find on the way down the line
That I'm free, free to be me
Black night is a long way from home

Black night, black night
I don't need black night
I can't see dark night


En jaksanut ottaa selvää, kuka kirjoitti sanat.

Vähän jännä idea, saanko ottaa?
No, en kai mie sinua voi estääkään jos välttämättä haluat. Kuha et kysymättä viä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sarkasmi.arkku.net
Kaitsu
Kansallisaarre
Kaitsu


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 18.04.2009
Paikkakunta : Irvivaara

77 Uljasta laulua -projekti Empty
ViestiAihe: Vs: 77 Uljasta laulua -projekti   77 Uljasta laulua -projekti Icon_minitimeLa Huhti 18, 2009 8:17 pm

Hip hei, tajusin kurkistaa tänne vasta sitten kun olin jo väsännyt biisihaasteen (joka tosin on levyhaaste, eli merkki siitä, että minulla on nykyään vähän armollisempi alitajunta) tuonne noin.
Mutta kuva on hieno, siinä on salaperäinen, tarttuva tunnelma, jota jää tuijottelemaan pitemmäksikin aikaa. Ja karvoista plussaa, hyvin elävän näköiset!
Takaisin alkuun Siirry alas
Suoviitta
Ylishamaani
Suoviitta


Viestien lukumäärä : 101
Join date : 10.04.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Talo metsän varjossa

77 Uljasta laulua -projekti Empty
ViestiAihe: Vs: 77 Uljasta laulua -projekti   77 Uljasta laulua -projekti Icon_minitimeSu Huhti 19, 2009 2:41 am

No, kiitoksia vaan kehuista! Jännä kuulla moisista epäkuolleenoloisista karvoituksen osasista. Kiva että tykkäät niistä. Eikä se mittee, vaikket tajunnutkaan kurkata tähän nurkkaan, levyhaastehan on viereiseltä planeetalta tällaisten hommeleiden kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sarkasmi.arkku.net
Kaitsu
Kansallisaarre
Kaitsu


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 18.04.2009
Paikkakunta : Irvivaara

77 Uljasta laulua -projekti Empty
ViestiAihe: Vs: 77 Uljasta laulua -projekti   77 Uljasta laulua -projekti Icon_minitimeKe Huhti 22, 2009 9:02 pm

Saisikohan Viittaa muuten heittää haasteella? Ajattelin nimittäin ruinata teikää raapustamaan leffaa terveempiä kuvia Mustesydämestä, kun se ikävästi brendanfraseroitunut rahastustekele ei ole vielä sumentanut visioitasi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Suoviitta
Ylishamaani
Suoviitta


Viestien lukumäärä : 101
Join date : 10.04.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Talo metsän varjossa

77 Uljasta laulua -projekti Empty
ViestiAihe: Vs: 77 Uljasta laulua -projekti   77 Uljasta laulua -projekti Icon_minitimeMa Toukokuu 11, 2009 10:45 pm

Juice is like wine.

Viittaa saa toki heittää haasteella, mutta voi olla että haasteen toteuttamisessa menee aikaa enemmän kuin tarpeeksi. Viitta on laiska ja saamaton hyypäke, jonka jalka puutuu ja joka kuuntelee Duran Duranin tilulilumusiikkia ja on muutenkin henkisesti epästabiilissa tilassa. No joo, semmonen se on aina.

Voisin vaikka kuvittaa Mustesydäntä vähän, jos ja kun inspiraatio joskus iskee naulalla korvan taakse.


Viimeinen muokkaaja, Suoviitta pvm Ma Toukokuu 11, 2009 10:50 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Painovirhe paholainen!)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sarkasmi.arkku.net
Sponsored content





77 Uljasta laulua -projekti Empty
ViestiAihe: Vs: 77 Uljasta laulua -projekti   77 Uljasta laulua -projekti Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
77 Uljasta laulua -projekti
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Uljasta toimintaa!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Torvijäkälämaailma :: Rantakaupunki :: Taidetalo Meriseum-
Siirry: